2007-06-01

Livet som Kändiskalv


Jag träffade några kändisar i söndags. De har nu fått varit med på TV (Bonde söker fru) och jag var lite nyfiken på vad dom tyckte om livet i rampljuset. Döm om min förvåning när jag upptäckte att deras beteende totalt har förändrats. Jag kände knappt igen dom. I vanliga fall när jag möter dom så står de mest och fånglor på mig och säger inte ett pip men nu...ja, nu är de helt annorlunda. Jag vet inte riktigt...men de har väl kanske blivit märkvärdiga eller nåt ;)








En del har blivit skygga:


-Oh hjälp..det är en sån där mamarazzi. Bäst jag gömmer mig här.




-Nu syns jag nog inte!!


En var dryg och satte näsan i vädret:


-Hörrö!! Stäng av den där kameran innan jag klövar till dig!!


Andra bröölar om uppmärksamhet:



-Ööööh!!! Fota mig då!! Fota mig då!




-Bra tack! Jag blir snyggast från den här vinkeln!



Och vissa slåss nästan om att få vara med på bild:


-Jag med! Jag med!
-Syns jag nu?!
-Hallå, trängs inte!!



Det är livet på landet!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men..åh! Jag är juh en sucker för kossor/tjurar/kvigor/stutar/kalvar! <3

Anonym sa...

Hihihihi!!!! Underbart! Jag gillar den högfärdiga bäst! :-)

Anonym sa...

Madelene: Visst är dom söta :) dock lite dryga nuförtiden..*fniss*..men söta :)

Knyttet: Jag gillar han som brööölar...hehe.. han höll på så där hela tiden.