2010-05-16

Igår...

..blev det ju sommar för några timmar så jag tog med katterna ut på baksidan en stund på eftermiddagen.
Så här glad blev då Yatzy:


Hopp!!
Det är en ganska ovanlig syn...att se Yatzy skutta så där, kul att jag hann få med ett av hoppen på bild :) Igår tyckte han inte att det var läskigt alls att vara ute...han brukar ju faktiskt vilja gå in hela tiden, men igår gick han omkring med svansen rakt upp och såg så lycklig ut :)
Maxi sprang som vanligt omkring och jagade flugor, men njöt även av att ligga och tugga gräs!



Jag borde verkligen klippa gräset och igår tyckte jag att det var för blött men att det kanske skulle hinna torka upp mera tills i dag. Men så kom det en rejäl regnskur igårkväll så....ja, det får bli en annan gång.

5 kommentarer:

Marianne sa...

Hi,hi, så söta de är.
Vi hann precis klippa gräset innan åskskuren kom.

Annelie sa...

Hoppas det inte kommer mer regn nu så jag kan ta det nån av de kommande kvällarna.

Fotograf Emil Nilsson sa...

Den understa bilden på katten är jättefin!
Mvh Emil

Annelie sa...

Tack så mycket!
/Annelie

CJ sa...

Vilka härliga kort! ÄLSKAR KATTER!