2010-06-23

Muck

Så där ja, nu är ordningen återställd. Linus har idag muckat från lumpen och är hemma igen. Känns bra att ha honom hemma igen, då blir det lite mera liv i luckan och det märktes direkt kan jag säga. Han drog på musik och testade nya högtalare så det vibrerade i möblerna...hehe. Jag har inget emot "dunka dunka" så länge det är bra låtar :o)

Men det var inte länge han var hemma *s*....vi hann prata en stund och äta se drog han iväg och nu lär jag nog inte se honom på några dagar igen för jag hinner både gå och lägga mig och sedan åka till jobbet i morgon innan han åker iväg med kompisar till Öland på husvagnssemester över midsommar :o) Sen är det söka jobb som gäller för honom och det verkar som att det finns nåt inom räckhåll *håller tummar*.

Apropå jobb så är det ännu ett par veckor kvar för mig att jobba innan semestern börjar. Det känns som det är lååångt kvar.

Vad tråkigt hörrni att inte ha en bild till inlägget...men vet ni hur icke fotosugen jag har varit i år?? Jag har nästan inte tagit några foton alls...några enstaka bara som inte ens blivit bra, har tappat känslan, men hoppas att jag återfår den snart igen, för det är inget roligt alls att titta i mina fotomappar på datorn nu :o/

Nä..nu är det dags att nanna..ska börja tidigt i morgon!

Inga kommentarer: