2006-10-29

Blommor tagna 060527 i trädgården hos mina föräldrar.
















Yatzy vill inte vara med på bild


Utsikt från tomten hos min bror


En lite ekorre jag försökte fota, tyvärr tyckte den jag var otäck och sprang iväg innan jag hann få ett bra foto, men gullig är den ändå trots att fotot inte blev det bästa


Har testat hur man gör en fotoremsa. Tyvärr missade jag någonstans att spara när jag hade fått rutorna i skuggan också, så de försvann


Fluffig


Tema Grönt


Tulpaner var tacksamma att fota i påskas


Lekt lite med färg och svartvit


Redigerad Lykta, den var dassig i färg och saknade lampa så jag gjorde om den i Photoshop


Törstig?


Cola och is


Baksidan av en orkide


Tulpaner igen, denna gång röda


Blåsippor


Snödroppar


När jag koncentrerade mig på att fota snödropparna i en jordhög kom det en liten grönsiska och satte sig ett par meter ifrån mig och blundade och njöt i solen


Tittut


Solnedgång på Slanten, utsikt hos min bror igen


Solnedgång i Vikingstad

Inga kommentarer: