2008-04-05

The Simpson Cake



En Simpsontårta med ett lager chokladmousse och ett med jordgubbsmousse. Dekorerad med sockerpasta och kristyr.

Hoppas att den kommer smaka :)

Det är min kollega, samma kollega som beställde fotbollstårtan häromdagen, som ska ha den i morgon. Det är till hennes sambo som fyllt 40år i veckan och som gillar The Simpsons :)

I veckan ska jag göra en provtårta och nästa helg ska jag göra den riktiga tårtan, då blir det rosa och gulligt för det är en liten princessa som fyller år :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man vilja ha en Simpson-tårta undrar ju jag som verkligen hatar den TV-serien. ;-) Men oavsett det så har du som vanligt skapat en jätteproffsig tårta. Nu vet jag vart jag ska vända mig om jag behöver en motivtårta någon gång. :-)

Anonym sa...

Hi, hi, den blev ju jättefin :D
/Mamma

Anonym sa...

Fasiken vad snygg den é..gillar oxå Simpson ;)

Vad duktig du é...du måste tjäna en bra slant på detta!

Anonym sa...

Tack för era snälla ord, jag är jättenöjd med tårtan. Det var en utmaning att få till det, men framförallt jätteroligt att göra den. :)

Anonym sa...

Den är ju kanonläcker!! :o))
Ser fram emot den rosa du ska göra... :o))
/Eva

Anonym sa...

Wow, vilka häftiga tårtor du gör!