2008-06-24

Själens spegel...


...igen.
Denna gång bara den färglösa versionen. Ibland måste man se sig själv i ögonen ordentligt, ända in till själen och fråga:
"Hur mår du? Hur mår du egentligen?"
Det har jag gjort nu.
Det resulterade i 3 veckors sjukskrivning..sedan semester. Det borde räcka till reflektion och återhämtning.

Min blogg ska vara en glad blogg, ni har inte märkt av något deppigt innan och ni kommer inte göra det i fortsättningen heller. Här vill jag bara vara glad, och jag kommer inte att "prata" om min själ här. Det gör jag med de jag behöver prata med.

Jag menar inte att "stänga ute" någon nu, utan det handlar mer om respekt och intigritet så skulle någon ha någon fråga eller så, så ställ den gärna via mail i såfall.

Jag vill fortsätta vara glad här, för jag vill och ska tillbaka till den färglada versionen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är viktigt med intrigitet!
Jag förstår precis vad du menar. :o)
Kram Eva

Anonym sa...

Ja, och extra speciellt på bloggen tror jag.
Skönt att du förstår :)
kram