2009-01-31

Så sjukt!!

Nae...så himla sjukt!? *sitter med gloögon och tappad haka*

Jag lovar..jag hittar INTE på detta:

Bland mina DVD-filmer finns det några filmer som jag haft länge men inte sett än pga att min DVD-spelare varit trasig länge.

Förra helgen visades King Kong på tv...då såg jag den inte för jag har ju den filmen. Fortfarande inplastad. Jag fnissade lite åt det då och funderade på om jag skulle se filmen på TV eller ej. Men nä...jag "sparar" den tills jag kan se den på DVD.

Häromdagen köpte jag ny DVD-spelare (med hemmabiosystem) och tidigare idag så bläddrade jag lite bland mina filmer och fick syn på en film som jag har börjat titta på en gång men som min gamla DVD-spelare valde att inte visa mera på (mycket irriterande). Så nu när jag fick syn på den så blev jag ju glad för nu KAN jag ju se den när jag vill :) Jag tom ställde den bland de nya filmerna jag köpte häromdagen också..så att alla osedda filmer står ihop.

VAD HÄNDER DÅ???

JO...den visas på TV4....NU!!! Serving Sara.
Va f.......??? Driver dom med mig??

hehe...sjukt, eller hur??

Nu är frågan...ska jag se den på TV nu eller ej?? Hm...än har det inte kommit till stället som jag slutat tittat på tidigare så jag behöver inte bestämma mig riktigt än ;o)

Och förrästen...varför var det ingen som sa till mig att "Så som i himmelen" visas på kanal 1 sen klockan 20 ikväll???? Den har jag inte och den VILL jag ju se och nu är det försent. Ajaa...jag får väl köpa den :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ha,ha, så är det när man inte hinner med. Jag har fortfarande Mamma Mia inplastad Alla har väl sett den utom jag. Och snart kommer väl den på TV med :o(

Annelie sa...

Jag har inte heller sett Mamma Mia än..men nu kan jag ju göra det när jag vill :)