2009-06-22

Vattendroppar


En liten bild som jag fotade i helgen. Jag fotade ganska mycket i helgen och har en hel del bilder att gå igenom. Har inte hunnit med dom alla än. Jag fotade mycket blommor i mammas trädgård och när jag sedan kom hem igen efter ett par dagar så hade det blommat lite mer i min trädgård. Bland annat pionbusken...åh så fint det är med pioner. Sen har jag en annan jättestor buske mitt i trädgården som är fin..har inte en aning om vad det är för sort. Den innehåller säkert 100 humlor också...och när Maxi var ute igår så hade han fullt upp med att jaga humlor. Jag är inte helt säker, men jag tror han åt upp en. Undrar om det är farligt? Han verkar inte må dåligt, så det var väl inte farligt..men tänk om. Nån som vet?
Nej, nu är det film på tv som ska jag se. Ligger ju så skönt min nya stora mjuka soffa ;o)

Inga kommentarer: