2010-04-11

Pysslat - Väggord

Fotat med mobilen därav kvalitén.

Idag har jag pysslat. Jag pysslade fram bokstäver i dekorplast och satte upp på väggen i köket. Det tog sin lilla tid men jag blev nöjd med resultatet :)
Efter att jag pysslat hela fm med detta så tog jag katterna med mig ut på baksidan och vårstädade lite i trädgården. Och det gjorde mig mera trädgårdssugen så när jag skulle åka till affären och handla lite mat så tog jag svängen om Blomstertorget och köpte lite växter och sen hem och börja laga mat...Linus fick fixa pastan och då passade jag på att gå ut och plantera lite penséer i zinkbaljan vid entrén. Jag har varit väldigt effektiv idag...och det känns i kroppen nu kan jag säga. Jag skulle kunna somna direkt om jag la mig nu...men har disken och duschen och tvätten kvar, men först ska jag se färdigt på "Vad blir det för mat" :)


Inga kommentarer: