2010-12-01

Propp



Inte nog med att min bil inte startade och att bussen inte kom förrän efter 30 minuters väntan i -23 grader...proppen gick och jag hittade inte de jag har och jag hade inte tid att leta så jag lämnade hemmet som det var och hoppades att det inte var strömmen till kyl o frys som försvann. Kom lite sent till jobbet och möttes av kyla...inte från mina arbetskamrater utan det var otroligt kallt i receptionen så arbetsklädseln var kostym med underställ under...

I morgon är der jag som öppnar och jag är lite orolig för hur jag ska ta mig till jobbet. Ifall bilen inte funkar så är det ju buss som gäller men då måste jag ju planera eftersom det tar ett tag med bussbyte och lite gångtid. Så länge bussen kommer i tid och bytet går som det ska är det lugnt...men om det blir som i morse då? Hm....ja jag har inte listat ut än hur jag gör....men det löser sig nog.
Proppen är allafall bytt....jag kom ju på när jag fick skjuts hem av Linus att jag inte hade kollat i ellådan...hehe...Jag har ju gjort ellådan just för att det ska vara lätt att hitta ;)

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: