2011-03-12

Mello 2011

Eric Saade på Rix Fm Festivalen i Linköping i somras, fotot taget av mig.

Om en stund börjar Mellot. Bäst att poppa popcornen och hälla upp vinet innan det börjar.
Jag gillar [läs: de passar sammanhanget] de flesta bidragen faktiskt. Det är ingen låt som jag avskyr även om jag inte hämtade Bengtzing eller Varga-låten på spotify för jag klarar mig utan dom.
Jag håller mest på Danny eller Swingfly, jag tokgillar deras låtar och spelar dom hela tiden :)

Däremot tror jag inte någon av dom vinner utan det gör nog The Moniker om jag ska tippa en vinnare. Men det kanske inte är så dumt om han vinner, jag tror folk blir glad av låten och framförandet.

Vi får se hur det blir :)

Update: Grattis till Söt-Eric som tog hem segern med en bra låt. Det här bidraget behöver man iaf inte skämmas för på stora Eurovison sedan :)

Inga kommentarer: