2011-03-16

Svan


Idag åkte Sarah och jag till Rosenkällasjön och fotade lite. Vid ett ställe vi stannade på var det 4st svanar en liten bit ut på isen där det var öppet vatten ett par kvadratmeter åt dom. Vi visste inte om det var sjö eller åker under isen så vi gick försiktigt några meter taget. Vi ville givetvis komma så nära svanarna som möjligt, men vi vågade inte gå för långt ut heller. Ska bli intressant att se senare när isen smällt om det var sjö där eller inte. Om inte så måste det ha sett ganska löjlig ut när vi gick försiktigt försiktigt framåt...haha. Tur ingen såg oss.

Här är allafall en bild på en av svanarna som jag tyckte blev bra. Jag har redigerat bilden i ps med aktion, tyckte det blev finare. De övriga bilderna blev sisodär...naturen är inte så jättekul så jag fotade inte det så mycket. Vid en liten fors försökte jag fota drömvatten...gick inte så där jättebra heller. Ett par bilder blev väl ok men inte så som jag ville ha dom.
Men det gör inget att det inte blev så mycket bilder för det var väldans skönt att vara ute i friska luften i närare 4 timmar.

Inga kommentarer: