2008-12-28

Grattis Världen ;o)

I morgon ska jag visa den allra senaste tårtan som just nu står i kylen och väntar på morgondagen. Eller ja... det kanske inte är just tårtan som väntar på morgondagen utan snarare jag som gör det av någon konstig anledning....hm...*tittar på klockan*..om någon minut (kl 00.30 för att vara exakt) för 37år sedan så föds jag :) Grattis till mig då :) Eller var det grattis till brorsan, nu fick du en jobbig unge att hålla reda på i många år framåt, tjej blev det också *suck*...eller grattis mamma, du fick en dotter, eller grattis farmor, äntligen kom det en tjej i släkten (farmor födde 6st söner), eller ska vi slå på stort och säga grattis till världen för att jag kom ;o))

9 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! :o)))

Jag vill smaka på tårtan! *hoppar upp och ner* Vilken tid är jag bjuden? :o))))

kramar från Eva och Rudolph

Anonym sa...

Graaaaaaaatttiiiiiiis :)

SqZ sa...

Stort grattis!!

Petra sa...

Ja, grattis till oss alla då! ;-D Hoppas tårtan blir riktigt mumsig (usch vad sugen jag blev på tårta nu då - jag som inte ens ätit frukost än)! Ha en riktigt mysig födelsedag nu!!! Kraaaaam!!!

Marianne sa...

Grattis , ses snart
Kram /Mamma

Veropenn sa...

Grattis Annelie, hoppas du får en jättebra födelsedagdag.

//Veronica

Annelie sa...

Tack så mycket för era hälsningar. Jag blir så glad så :)

Till Eva och Petra som är så tårtsugna (och ni andra också för den delen)..så börjar kalaset kl 15..hinner ni? ;o)) Om inte så ska jag ta en bild på en tårtbit sen, så ni kan se hur god den är, eller nåt... :o)

Anonym sa...

Hoppas du fick en fin födelsedag!
Grattis!

Kram Sara

Vera sa...

GRATTIS till Dig! Hoppas din dag blev fin!

kram Vera