2009-05-24

Paketparty


Igår var det paketparty med 6 glada tjejer hos L8. Vi hade så himla roligt och vi åt goda ostar och kex och drack skumpa och drink och vin och fick en lektion om hur man headbangar som en tjej..*asg*!
Jag hade min lilla paketpartyväska med mig, det är den lilla bamseväskan som jag förvarar tärningar i och så 3st paket á 40kr styck. Det blev en stoor hög på bordet, och det gäller ju att vinna så mycket som möjligt, iallafall minst 3stycken annars går man ju back ;) Det blev lite krig om vissa saker precis som det ska bli, hehe. Jag vann det som är på bilden längst ner till höger, ljuslyktor och choklad :)
Idag var jag lite trött när jag vaknade, tyckte att kl 8 var för tidigt att gå upp så jag somnade om och sov ett par timmar till, men sen var jag piggare. Jag var väl lite förberedd på att kanske ha en viss tunghet i huvudet idag och hade planerat att inte göra nåt idag..hehe. Men, det blir ju inte som man tänkt sig. Jag tog katterna och gick ut och rensade i rabatterna och grävde upp en växt och grävde ner den på ett annat ställe. Och pysslade om växterna och så. Just nu väntar jag på att Linus ska komma hem med pizza, sen blir det en väldigt lugn kväll i soffan ikväll.

Inga kommentarer: