2011-02-28

Mot nya äventyr...

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet.

Nu ska jag prova lyckan på egen hand...om inte det funkar så har jag allafall försökt.
Mycket mer om det kan/vill jag inte säga....den där murphy kommer bita mig i baken då. Har lärt mig att man inte ska prata högt om strategiska planer eller idéer....då kommer nån och snor dom framför näsan på en. Därför är jag lite hemlighetsfull ;)

Men först ska jag landa lite, det gick så himla fort från tanke till handling, så jag ska först njuta lite av ledigheten. Och det gör jag genom att boka in grejer direkt *s*..måste passa på, vem vet hur länge/kort ledigheten varar.

Ikväll ska jag nog hälla upp ett glas vin :) Så busigt på en måndag och allt... ;)

1 kommentar:

Petra sa...

Lycka till och vilken spännande tid du har framför dig.