2007-07-29

Blåklocka


2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Gillar att allt utom blomman är svartvit (nu måste jag nog försöka härma dig igen)!

Hoppas datorn inte bråkar allt för mycket med dig. Vill ju se fler bilder! H kom förresten på att det nog var grafikkortet ni kunde testa att byta från L:s dator till din.

Anonym sa...

H�rma p� du bara *ler*
Jag har h�rmat dig idag, genom att ha ink�pt stora pappersark till den lilla hemmastudion. Ett svart och ett vitt... s� vem vet, snart kanske det kommer gaffelbilder h�rifr�n (jag k�pte ju nya gafflar h�romdagen ocks� *S*)

Datorn...hm..ja, den br�kar, men jag har t�lamod. Det �r bara att starta om..starta om..starta om..*suck*.
L ska kolla p� det sa han :) Han kan ta hj�lp av en kompis ocks� ifall det beh�vs :) Glad blev han ocks� eftersom mitt grafikkort �r b�ttre �n hans *S*