2008-02-24

Dator på G

Idag ska jag åka och köpa en ny dator. Jag är som ett barn på julafton..ivrig..jag har varit vaken sen 8.30, jag kunde inte sova mera då ;o)
Jag har kollat runt på nätet efter olika datorer. Jag velar mellan stationär eller bärbar. Har inte bestämt mig riktigt än.

Jag vill säga stort tack till mina föräldrar som kom på den här idén igår att jag behöver en ny dator ;o) De erbjöd sig att betala den nu och så kan jag betala tillbaka till dom pö om pö. Som en avbetalning fast utan ränta :) Tack snälla! :oD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul! Troligen är det ju "bara" grafikkortskontakten som krånglar på din dator. Å andra sidan sitter (väl?) den på moderkortet så ska man byta ut det blir det ju i a f dyrt. Jag och Riddaren har ju en dator som bara står här som vi igår pratade om att vi kanske kunde ha gett dig, men nu får du ju istället en alldeles ny och fin! För mig är inte bärbar något alternativ. Med mina onda armar kan jag inte använda en sådan. Dessutom får man mindre prestanda för mer pengar och jag vill hellre ha en så snabb dator som möjligt för jag är så himla otålig av mig! ;-) Men visst är det smidigt att lätt kunna ta med sig datorn vart man än åker! Hoppas du hittar något riktigt bra som du blir nöjd med!

Anonym sa...

Åh gud vad roligt!
Jag skulle rekommendera dej att köpa stationär om du vill hålla på med bilder. :o))
Ha det så gott!
/EVa

Anonym sa...

Vad snällt av dina föräldrar :)
Alltid kul med nya saker, gillas!

Här e det segt idag, ska åka iväg och köpa biobiljetter sen!

Ha de gott :))