2008-02-14

Mera hjärtan


Hjärtan, hjärtan, hjärtan, överrallt är det hjärtan. Och det är härligt. Jag tycker det är fint att så många tar denna dag och gör det där lilla extra. Fotot här ovan (som jag tog mig friheten att leka lite med) fick jag av min vän Fredrik. Han och hans flickvän har ätit hjärtlig Toast Skagen. Gulligt eller hur? :)


Sen skulle jag hemskt gärna velat sett pappas min när han skulle äta sin macka som han hade med sig till jobbet. Mamma hade gjort hans macka med stekt ägg i form av hjärta. Gulligt det också :)


Man behöver inte slå på stort en sån här dag om man inte vill eller kan. Det kan betyda så mycket med de små gesterna också. Och inte behöver man vänta på just denna dag heller för att göra det lilla extra, det tycker jag man ska göra titt som tätt ändå.


Och när vi ändå är inne på mat och hjärtan så kan jag berätta att jag härom veckan stekte falukorvshjärtan....bara för att....det förgyller vardagen ibland att göra såna här saker. Och det är ju i vardagen vi lever i så vi behöver se till att den blir lite roligare.


Fram för mera hjärtan åt folket!!! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men visst e de så att det lilla har stor betydelse, det gillar jag och det värmer om hjärtat minsann *L*

Du jag har börjat nu med ett glas vin..kikade in på dejting sidan men jag får minsann ingen napp, de e då jag börja undra e jag så jävla ful *S* jag förstår ingenting??? haha...

Det blir absolut Let´s dance o lite rödvin o ost mums! :)))
Ha en go kväll *kram*

Anonym sa...

Nu har jag börjat på vinet också så *skål* ;)
Nae..du är ju inte alls ful. Det är männen det är fel på på de där sidorna!! ;o)