2009-07-29

The rose




En enkel bild på en röd ros.


Jag har kört fast lite känns det som, både när det gäller fotograferandet och photoshopandet. Jag gör samma saker hela tiden, men jag vill mer men vet inte hur.

Jag han anmält mig till en distanskurs i Photoshop i höst, och jag står just nu på reservplats så håll tummarna för att jag får en plats.


Edit: Tusan också...bilden blev suddig när jag laddade in den här, men nu hinner jag inte ändra om för jag ska dra igång grillen ;o) Ni får föreställa er bilden lite skarpare tills vidare ;o)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Ha,ha - du är ju för kul. Du kan ju ta jättefina foton. Men det förståss, när grillen väntar så är det bara den som gäller . I morgon får du nog en massa fina bilder från vår utflykt med båten på Sommen.
Och du, rosen är jättefin, så det så..
Kram

Kristina af Knusselbo sa...

Nyfiken på vad det är för kurs - är det samma som jag gick? (Högskolan i Jönköping) Den var i alla fall kanonbra!

Annelie sa...

Kristina:
Ja, det är samma. Jag minns att du gick den.
Jag ville först gå deras senaste, vad den nu hette, den var mera fotoinriktad, men insåg att jag nog först måste gå grundutbildningen. Det verkar som att det är så himla många som vill gå den...jag trodde inte det skulle vara svårt att få plats när det är på distans..men tydligen är det så. Jag vill så gärna gå den, så jag kan gå nästa kurs sen också :)

Annelie sa...

Mamma: Tack...men jag vill mer, det är det. Jag fotar och fotar, men bilderna är liksom bara...bilder. Men det kanske bara är jag som är i en svacka när det gäller fotandet, vem vet. Jag fotar vidare, så får vi se vad som händer :)
Och jag ska absolut fota massor i morgon på båten, det blir skoj :)