2011-06-15

Buzzador - Bag of taste, testresultat


Mums vad gott detta var!!
Jag har alltså tillagat kyckling med stekpåse med kryddor från Knorr med smaken Paprika.

Man skulle lägga kycklingen i stekpåsen och hälla i kryddorna och skaka om. Sedan lägga påsen i en form och så in i ugnen ca 45 min (stektiden beror alltid på kött och ugn så det kan variera). Eftersom kycklingen steks i påsen så blev den väldigt saftig och god. Själva smaken på kryddan var god men jag hade gärna velat ha lite mer sting. Men det kanske kommer i de andra smakerna. Smidigt med påsen, det blir inget kladd.
Jag gjorde kycklingklubbor nu men ska prova med filé och hel kyckling. Man kanske kan prova med nåt kött också, det ska jag nog prova.

Dagens test får 4 kycklinglår av 5.

Till sonen kokade jag ris, men själv tog jag bara en sallad till och en klick Lallerstedts Äpple & Currysås.

Vill du också bli en buzzador:


Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är mamarazzi):

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=mamarazzi

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com/?refstr=mamarazzi&lang=SE

Inga kommentarer: