2008-10-27

Flytteri flyttera flytterallanla...

Hej,
Ville bara visa ett litet livstecken. Men jag är så himla trött att jag inte kan få ihop några ord i en skaplig ordning så att de ska bilda ett meningsfullt eller intressant blogginlägg.
Det är kartonger överallt här...jag tänkte flytta på fredag. Så nu väntar jag på att få veta om jag kommer få nyckeln till dess eller ej. Lite nervöst nu faktiskt, då tjejen som flyttar in i min lägenhet efter mig kommer med sitt lass från Stockholm på lördag. Hon och jag kom överrens om att ifall det kör ihop sig så får våra möbler helt enkelt dela lägenhet över helgen! Men jag vill ju hemskt gärna slippa det. Så jag hoppas ju verkligen att jag får nyckeln snart. Eller åtminstonde får VETA om jag får den eller ej. Jag får ringa killen i morgon.

Grejjen är den att lägenhetsbytena egentligen inte ska ske förrän på måndag. Men för att det ska gå smidigt för alla så byter man nyckel lite tidigare, om man är överrens. JAG är i allfall överrens att jag ska få nyckeln på fredag, skulle ju vara bra om han var överrens med mig då också, eller hur?..hehe..

Nej men...nu tog orden slut! Fick ihop ett litet inlägg i allafall..om det blev meningsfullt eller intressant det får någon annan avgöra...jag kan inte tänka...hehe.
Vi hörs när vi hörs...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha,ha, du är rolig du. Ses i kväll:o))