2008-10-18

Packa städa packa

Det blir inte mycket bloggande nu, det är packa, städa och packa som gäller för hela slanten. Och så har jag varit sjuk några dagar, och haft en tårtbeställning, och så är det allt kom-i-håg-att-komma-i-håg att hålla reda på också, under v 44 får jag nyckeln till nya lägenheten och kan börja köra dit saker. Mycket nu med andra ord. Det blir sängen snart...för i morgon kommer mamma och pappa hit igen och så kör vi ett rejs till :) Tack gode gud för att de hjälper mig..annars vet jag inte hur jag hade hunnit med allt. Största kramen går till dom :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att dina föräldrar hjälper dej! :o)
Krama dom från mej också. ;o)

Anonym sa...

Hur går det för dig med flyttbestyren?! Hänger du ihop? Vet ju hur jobbigt det är så jag tänker lite extra på dig!

Anonym sa...

Petra:
Ja då jag hänger ihop. Det är visserligen mycket att göra, men jag har börjat i god tid att är lugnt. Men nu längtar jag till att få börja packa UPP istället :)