2009-02-01

Tränar sele

Före jul tyckte jag att det var dags att träna katterna att gå i sele eftersom vi skulle åka iväg över julen. Yatzy har ju haft sele på sig förr, han gillar det inte..men vi brukar ju bära honom så därför vet han inte riktigt vad han ska med selen till. Denna gång tänkte jag att de får ha på sig sina selar en stund så de kan gå fritt.....HA HA HA...sa jag GÅ fritt... Maxi fick först spelet och gjorde volter, sedan anslöt han till Yatzy och låg under köksbordet och ingen av dom kom någonstans..de bara låg där som om selen vägde flera ton...hehe..Knaskillar!! Jag tror vi måste träna lite till ;o)



6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha
Men det kommer att gå om ni tränar lite då och då. :o))
Söta dom är!

Marianne sa...

Hi,hi. Träna på bara. Snart är det sommar och då vill dom nog komma ut på landet :D

Annelie sa...

Ja, de ska få träna mera så de kan gå ute i trädgården här också :)

Anonym sa...

*asg*
Ser ut som kaninen jag hade som barn - han hatade också sele, hoppade en meter rakt upp i luften och gjorde trippelvolter, totalt panikslagen... trodde hjärtat skulle stanna i kroppen på honom *älskade lilla k'nin*

Sofia Jonsson sa...

Haha vad sött !!

Mvh / Sofia
www.jonssonfoto.blogspot.com

SqZ sa...

Mina katter har haft selarna på sig massor av gånger men de kryper i alla fall efter golvet när de får dem på sig :-) Väl utomhus glömmer de bort sig och går som vanligt.