2009-03-27

Let´s Dance-dilemma

Nej men usch....jag har ju hejjat på Magnus hela tiden men nu blev jag ju helt förvirrad.

Laila har ju dansat så bra hela vägen, och hon är så snygg. Speciellt i kvällens kläder och danser! Men när showdansen kom och hon och Tobias körde en fridans så började jag gråta....alltså inte bara bli lite rörd och fick en liten tår i ögonvrån utan här rann tårarna och jag satt med ett fånleende och snyftade och hade 2st katter framför mig som fånglodde på mig och undrade vad som stod på...haha...

Men så blir jag ju så förvirrad eftersom jag tårade när Magnus´Annika pratade så gott om deras gemenskap i början av programmet, och då var det inte ens själva inslaget utan bara en snabb visning av vad som skulle komma efter reklamen. Så när inslaget sedan kom så tårade jag lite till....hehe...om jag då ska gå på antalet gånger jag har "blivit berörd till tårar" så vinner ju Magnus med 2-1.
Men.... Jag skrattade högt och bara njöt av Magnus´ showdans. Så jäkla bra! Passade honom perfekt!

Så då är ju frågan.....vilket är det som berör mig mest, det som får mig att gråta (på ett positivt sätt) eller det som får mig att skratta?????

Ajaa...jag tror vi har en win-win-situation här...jag är nöjd med vem som än vinner :o))



MEN............


*bestämmer mig*


.........heja Magnus!! :)

Inga kommentarer: