2009-03-04

Wow alltså!

Hörrni!!
Nu behöver jag eran hjälp! Jag behöver era röster!

Jag kom med som en av 12 finalister i tävlingen på söndagens Fototriss med motiveringen:

Nr 87: ANNELIE Motivering: En vacker och stilren triss som hålls samman av det svarta och vita tonerna i bilderna, trots att det är färgbilder. (Ett tips är att klicka upp collaget i stora formatet.)

*jippiiiiiii*

Såå himla roligt att jag överhuvudtaget blev vald. Jag blev så himla glad när jag fick mailet :D Det trodde jag ju aldrig eftersom jag kikade runt bland de andra trissarna och tyckte det var många som hade jättefina bilder :)

Ni kan hjälpa mig genom att rösta här.

Så...kom igen nu... alla 2 som prenumererar på mig ;o) och ni andra också (hoppas ni är fler än 2 *hihi*).

Tack på förhand :)



6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag prenumererar på dig! :-D Fast via min egen blogg. Självklart ska jag rösta! *rusar iväg* Grattis förresten! :-)

Anonym sa...

Grattis! Och självklart har jag röstat på dig :) Du är bäst!
Kram!

SqZ sa...

Jag har röstat på dig nu!

Petra sa...

Nu har jag också röstat! :-)

Marianne sa...

Men vart fasen tog kommentaren vägen ? Här händer det konstiga saker ibland i min dator :?
Jo jag skrev att jag naturligtvis har röstat också. På dig alltså.
Trissen var ju hur bra som helst. Nu håller jag tummarna.

Maria Berg sa...

Det är så himla kul att bli utvald jag var också så himla glad.
Nu håller vi tummarna för varandra och får se hur det går,
/MB