2011-07-06

Bakluckeloppis och Goddiebag



Idag var Mia och jag på bakluckeloppis och sålde grejjer...eller rättare sagt vi ville sälja grejjer, men det var så många som var där och sålde så det blev inte så mycket sålt. Men vi hade trevligt även om det var lite väl varmt mellanåt när solen gassade på. Jag tror vi var de första som packade ihop så fort besökarna slutade strömma in. Skönt att vi inte hade så jättemycket grejjer för det tråkigaste med loppisar är ju att packa ur bilen när man kommer hem. Jag körde mina 2 kartonger direkt till förrådet så nästa gång jag ska stå på loppis är det bara att jag tar dom som dom är :) För det kommer bli fler gånger....Mia o jag har sagt flera gånger att "aldrig mer"...men så rensar man lite hemma och så blir det en gång till allafall :)
Man kan ju heller inte gå på loppis utan att köpa nåt själv. Jag köpte denna fina tavla för 40kr som en tjej 2 bord bort från oss hade gjort i cement och gjutit in detta fina budskap.



När jag kom hem hade jag fått min goodiebag 

Två små duschcremer, luktade så gott så och svettig som jag var efter min loppisdag så hoppade jag in i duchen direkt och provade den ena, så nu lukar jag gott igen :)


1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hej hopp!

Bakluppeloppis i Berg imorgon tror jag... eller om det var i helgen. Såg en skylt om det.

Jag har varit på sådana också. Sålt ibland. Ibland inte.

Du kan du mejla mig ett ungefärligt pris på en bröllopstårta? anna.drott@gmail.com

Kram kram