2008-07-16

Nya soffan har kommit

Jag berättade ju häromdagen om en soffa som jag väntade på. Nu har den kommit.


Här är den:





Visst är den gullig?

Det är en bäddsoffa..man kan fälla ut sitsen så det blir dubbelt så stor plats. Bra att ha om han ska ha kompisar över natten, eller hur? ;o))

Jag var ju lite orolig över att Yatzy kanske inte alls skulle bry sig om den, en katt är ju liksom en katt och bestämmer själv vart den ska ligga och mysa någonstans. Men jag är inte orolig längre... han har inspekterat soffan grundligt och när jag var i köket hörde jag ett krafsande och smög in i vardagsrummet för att se vad det var (det var för 1½timme sen), då höll han på att "bädda" och sen la han sig till rätta och han har legat där sen dess. Han tycker om sin nya soffa och jag är lycklig ;o))
Info: Jag har köpt den från Bolagret. Detta är den minsta modellen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, både jag och Riddaren skrattar gott åt Yatzys underbara stil! Han blir bra bortskämd, din lille kisse. Snart kommer han och kräver ett eget rum också! ;-)

Anonym sa...

Naaw, så sött! Han är så söt Yatzy!

Anonym sa...

Petra:
Jag tror han börjar lägga beslag på Linus rum...för så fort Linus inte är hemma så är Yatzy där jättemycket ;o) så vem vet....snart kommer väl önskemålen om ett eget rum...hehe

Medelene:
Ja...han är en sötis ;o))