2009-12-26

God Fortsättning


Vilken mysig julafton det var, hoppas ni också haft det riktigt mysigt. Vi tog en promenad ut på udden och jag fotade massvis (visar bilder från promenaden senare), och barnen lekte i snön fram till det blev Kalle Anka på tvn, då var det mysigt att gå in och fika framför tvn. Efter Kalle blev alla förväntansfulla, för det är då tomten brukar komma, och det gjorde han i år också. Bilden är lite suddig, men det är för att inte avslöja tomtens identitet ;o) Oj vad paket han hade att dela ut. Efter att alla öppnat sina paket blev det dags för julbordet...då var man riktigt hungrig så vad gott det var. Efter det blev det som vanligt att man leker med de nya klapparna, dvs barnens...dansmattan som tjejerna fick var poppis. Jag provade den dock inte, däremot körde jag brorsans rallyspel som han hade med sig, haha..jag körde mera utanför vägen än på vägen men jag skyllde på att jag faktiskt hade druckit några glögg..haha.

Sen var det dags för de som skulle åka hem att åka hem...och vi som var kvar tittade på Göta Kanal på tv innan vi gick och la oss. Tack familjen för en mysig jul!! Här följer lite olika bilder:







1 kommentar:

Marianne sa...

Tack själv Annelie för att vi fått ett par finfina dagar. Bilden på Lottas tre snölycktor är ju sååå fin tycker jag.
Ses snart igen :o))
Kram /Mamma