2009-12-23

Grattis Pappa


Det här är min pappa! Kortet är taget 1973 och det är min bror och jag som är med där också. Det är mamma som tar kortet, så därför är hon inte med...jag får leta upp nån snygg bild på henne vid senare tillfälle och visa, men då måste jag rota bland hennes foton för jag vet att det finns ett där som jag tycker är så snyggt! hihi...nu blev hon nog lite nervös..hihi..men det får vänta, för det är pappas dag idag!
Han fyller nämligen år och jag vill med detta foto önska stort grattis på födelsedagen!

På bilden är han 22år så ni får räkna själva hur mycket han fyller idag. Han är sig lik, håret är lite kortare, men mustaschen är kvar. En gång rakade han av sig den till mammas stora fasa. Han gjorde det när dom skulle resa iväg på semestern, så jag såg det aldrig "på riktigt" men jag har sett en bild på det...och jag förstår att mamma skriker NEEEEJ när han säger att han ska raka av sig den (han hotar med det minst en gång om året, till semestern, men han gör det aldrig, för då packar mamma och drar..haha) Nu överdrev jag lite dåra...men bara lite ;o). Han ska inte vara utan helt enkelt..hehe.

Kram pappa!! Vi ses i morgon!!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Tack Annelie. Oj,oj, det var då det. Mustashen är kvar. Nästa år åker den. Det är ju vart 20:e den försvinner. Sen får mamma säga vad hon vill , hi,hi :o))

Marianne sa...

Det var pappa som lämnade den här kommentaren.
Kram på dig Annelie från pappa

Annelie sa...

Haha..det säger du bara! ;o)