2009-12-18

Överraskning


Titta vilken fin blomma jag fick idag via bud till jobbet av min bästaste bästis som är florist och jätteduktig på det hon gör :)
Jag har varit ledig idag men jag åkte till jobbet och hämtade den för jag blev sååå glad :) Tack bästa Helena!!
Så sött med den lilla boken i också. Nu hade jag visserligen redan en sån bok innan...men vad gör det, jag har ju 2st katter så nu har dom varsinn ;o)
Det är faktiskt så att dom gillar den lilla boken, för den står i bokhyllan längst ner, och jämt och ständigt får jag leta fram boken nånstans på golvet och ställa tillbaka den i hyllan. Nu får jag leta efter båda böckerna..hihi.
För övrigt idag på min lediga dag så har jag varit i shoppartagen! Julklappar har jag köpt och jag tror att jag är klar med allt nu. Jag har även shoppat till mig själv...det gör jag alltid när jag köper julklappar för jag hittar så mycket annat också..hehe..jag köpte en dörrmatta och en hallmatta och örhängen till mig :) Mattorna har jag behövt ända sen vi flyttade hit för över ett år sen...så nu äntligen kan jag slänga den gamla mattan som inte passade alls, den gick ända från dörren genom hallen och in i mitt sovrum. Inte så snyggt så det är skönt att vara av med den nu.
I helgen ska jag slå in alla paket och så ska jag även göra lite julgodis. Det har inte blivit något bakande eller sånt denna jul...jag har inte haft någon julkänsla eller energi men nu när snön har kommit och det snart blir lite (förhoppningsvis hela 2 veckor) julledighet så har det lättat upp stämningen rejält så då gäller det att passa på :)

1 kommentar:

Marianne sa...

Nämen - Helena är ju för go. Jättefin blomma. Och som sagt, nu har missarna var sin bok. De är ju så olika, behöver nog läsa om sig själva i boken :o))