2007-12-28

25 år!

Grattis till mig som fyller 25 år idag!
IGEN!!!...kanske jag ska tillägga. Jag tycker det är så häftigt att man kan fylla 25 år så många gånger. Nu har jag gjort det 11 gånger *hehe* (gud vad hon tjatar om det, tänker nog min son när han läser det här) *skratt*.

Gästerna kommer om ca 45 min nu och jag har inte duschat och gjort mig i ordning än...Jag har lagt all tid idag på tårtan! Den får ni se senare, det blev även några extra muffinsar också för det blev både smet över och grädde. Så dom gjorde jag bara för att det var så roligt ;o)
Den som bantar får blunda då! Jag tänker inte banta förrän nästa år *S*.

I natt har vi agerat sjukstuga här också...får berätta lite mer om det senare, nu måste jag fräscha till mig :)

Tjing tjing!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS på 25-årsdagen!! :o))
haha
Härligt när man kan välja själv vad man ska fylla. ;o)))
Hoppas du får en fin dag!
Kram Eva

Anonym sa...

Grattis här också vännen! :-) Hoppas du haft en riktigt härlig födelsedag! *kram kram*

Anonym sa...

Tack Tack :o)
Det har varit en jättetrevlig dag! Men nu är jag trött och ska sova :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)))