2007-12-21

Julledigt!!

Äntligen!!
Nu är jag julledig i 2 veckor. Eller ja..nästan, jag ska jobba EN dag, den 3:dje januari. Ska bli såååååå skönt att vara ledig!
Jag kom nyss hem efter att ha farit runt lite och inhandlat de sista julklapparna. Och till slut hittade vi en gran också. En kungsgran! Fast jag få nog kalla den för prinsgran för den är inte stor :)
Nu ska jag bara få i mig lite mat *hungrig* och sen får jag se om jag klär granen ikväll. Risken är nog ganska stor att jag somnar i soffan. Men man vet aldrig :)

På återseende :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh då kanske det är en liten knubbis som min gran då. :o))
Min är ju också en kungsgran, jag märker direkt att dom är mycket bättre vad gäller att inte barra. Så som jag flyttat omkring min gran när jag fotar.. herregud. :o))
Hoppas jag får se en bild på din lille prins sedan.
/Eva

Anonym sa...

Hehe..ja, om man ska flytta omkring granen som du gör så går det inte med en sort som barrar, så skulle det väl inte vara några barr kvar till jul hos dig ;o)

Jag märkte också att kungsgranens barr inte sticks heller som en vanlig gör :)