2008-05-31

Balkongblogg

Hej,

Jag sitter och solar på balkongen. Blev lite rastlös så jag gick och hämtade ut datorn hit. Då går tiden lite fortare..jag tänkte sitta här och sola till kl 18 ungefär :) Fast det är svårt att se det som är på skärmen, för det speglar sig och jag ser bara mig själv..ingen vacker syn direkt..haha.

*iiiiiiiiiiiiiiiiii* Nu kommer det en geting......phu..han gav sig iväg...*andas Annelie, andas*

Så jag har roat mig med en lista som jag hittade hos Kristina och Petra :)

DAGENS VILL HA: En mindre kropp
DAGENS KLÄDSEL: Först linne och trekvartslånga träningsbyxor när jag städade. Nu: bikini (därav önskan om mindre kropp *S*)
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: Uppsatt så det inte är i vägen
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick syn på ett par snygga skor åt Linus på nätet och han höll med!! *asg*
DAGENS LÅT: Nathalie med Ola - Jag gjorde om den så han sjöng Anneliii Anneliiii istället *hehe* Kände att jag behövde ha en egen sång ;o)
DAGENS PLANER: Stå ut här i solen på balkongen en stund till, sen blir det dusch och mat.
DAGENS SAKNAD: Toalettpapper, så det fick Linus köpa när han var iväg förut
DAGENS DUMMASTE: Jag - tycker Yatzy - för att jag tog fram dammsugaren. Den är jätteotäck!
DAGENS SJUKA: Nae..*känner efter*..jag känner mig rätt frisk faktiskt :)
DAGENS DROG: Solen
DAGENS KRAM: Det får jag svara Yatzy på..för jag gosade med honom förut
DAGENS PUSS: Den ska Yatzy få sen, efter att jag har klippt hans klor :)
DAGENS KÖP: Toalettpapper och glassar
DAGENS GODIS: Glassen som Linus köpte med sig hem..Dajmstrut, fast jag kan inte äta den här i solen för då smälter den. De som känner mig vet att jag äter glass väääääldigt långsamt ;o)
DAGENS HUMÖR: Glad
DAGENS ORD: Svettig

Nä fy...nu måste jag gå in en stund och svalka av mig...Jag har suttit här sen 16 så jag har nog fått bra med färg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken bra lista och vilken härlig dag! :o))
Hoppas att glassen var god!
/Eva