2008-05-31

Sommar sommar sommar.....

Jag vill lägga in en repris från förra året, nämligen detta inlägg för att vi ska komma i rätt sommarkänsla ;o)

Och lite för att jag önskar att jag låg på en strand idag. Men tyvärr har jag andra mycket tråkigare saker att göra. Jag ligger efter ganska mycket med städning och sånt där så det tänker jag syssla med idag. Om jag skyndar mig så kan jag lägga mig i solstolen på balkongen senare i eftermiddag och kanske få lite färg på kroppen. Jag är hemskt blek för att vara jag med tanke på att det faktiskt varit soligt ett tag nu, men jag har inte orkat eller hunnit vara i solen så mycket.


Inatt var det hemskt varmt, jag vaknade flera gånger och slängde av mig täcket, men på nåt sätt så tar jag på mig täcket igen i sömnen, för jag hade det på mig varje gång jag vaknade och var genomsvett. Jag tänkte sätta igång fläkten, men kom på att jag nog inte skulle göra det innan jag har dammat av den...hehe..hade varit snyggt om jag hade startat den och dammet bara flugit av i hela rummet. Men idag ska jag torka av den grundligt så jag kan ha den på sen :)


Jag har alltid tyckt att takfläktar varit hemskt fula och jag har inte velat ha någon för det, men jag är så glad att jag hittade en snygg för ett par år sedan för nu kan jag nog inte leva utan den på sommaren ;o)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också blek!! haha
Men jag struntar i det... jag får huvudvärk av solen. Ialla fall när jag är där mer än fem minuter. ;o))
Jag får nog börja med hatt. Fast jag vet inte... tänk om jag skulle ta bilen och glömt hatten på huvudet. Alla vet ju vad vad dom flesta tycker om bilförare med hatt. *S*

Anonym sa...

hehe, har inte heller varit så förtjust i takfläktar... Här nere i New Orleans går det dock knappast att leva utan. Även med AC i hela huset har vi ändå en fläkt i varje rum... Ingen regn på 8 dagar, och ser ut som minst 5 dagar innan chans på regn... 30+ i skugan med 80% luft fuktighet pfff... Summer's realy here now...

Anonym sa...

Fläktar överlag är bra-ha-saker (om än rätt fula, och vissa väsnas ju också..!)

Vi har världens fulaste i vardagsrummet (köpt och monterat långt innan min tid *försvarar mig*) - men jäklar så skönt det är att ha den...

Kraaaaam!