2008-05-11

Utmaning - Lista

Det cirkulerar en utmaning bland bloggarna, och jag ville också anta den.

För 5 år sen:
Var livet orättvist och jag gick senare in i väggen, blev sjukskriven pga stress, slutade mitt dåvarande jobb. Det var jobbigt, men det var nödvändigt och värt det så här i efterhand.
Det var också det året jag såg huggormar överrallt, så pass mycket att jag tom tittade efter dom under badkaret och i garderoberna hemma efter att ha varit på semester en vecka, fast jag bor på 3dje våningen ;)

För 3 år sen:
Upptäckte jag hur roligt det var att fotografera :)

För 1 år sen:
Började jag blogga

För 3 mån sen:
Var det vinter och jag fick min första tårtbeställning :)

I går:
Städade jag balkongen och sen satt jag och njöt i solen :)

I morgon:
Ska jag visa er mitt senaste pyssel ;o)

Om ett år:
Är det bättre tider ;o)


Jag utmanar alla som läser detta :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hur går det med din stackars rygg?

Jag undrar om det inte är dags att ses snart? Kanske en sväng på torget? :-)

Kram Sara

Anonym sa...

Vad kul att du också gjort utmaningen. Intressant att läsa vad olika vart med om innan och så... :o)

Hoppas du har en fin kväll! :o))
/Eva

Anonym sa...

5 yrs ago I was in a weird relationship, that went no where.

3 yrs ago I found out that jumping out of a perfectly functioning airplane is one of the most relaxing things you can do.

1 yr ago I started a whole new career in the US

3 months ago I started to be serious about photography again

Yesterday I ran 4 miles

Today I had to fire somebody

tomorrow I will be running again

In one year I will wonder where time went, and look forward to seeing more wonderful times fly bye :-)

Anonym sa...

Sara:
Ryggen bråkar lite nu bara, det går nog snart helt över, hoppas jag. En sväng på torget kanske skulle bota den snabbare ;o)) så det tycker jag vi ska ta snart :)

Eva:
Ja, det är lite kul att få veta lite mer om varandra.

Eric:
Vad roligt att du gjorde utmaningen här :) *tipsar fler att göra det, även de som inte har bloggar* ;o)