2008-05-10

Balkongstädning


Idag har jag äntligen rensat min balkong. Den har fungerat som förråd hela vintern. Nu åkte alla kartonger och saker bort. Jag är inte färdigt med balkongen, men nu är det iallafall så att man kan vara där. Jag ska lägga dit en matta och så vill jag byta möbler, de här vita plastmöblerna är ju inte speciellt snygga. Sen ska den lilla hurtsen slängas också och mera växter ska jag skaffa. Och väskan med borrmaskin ska ju inte stå där heller, den är pappas men jag får inte plats med den nån annan stans just nu.
Men jag får ta allt sånt en annan dag, sommaren har ju precis börjat så jag hinner ju :)
Yatzy fick en ny kartong idag...hihi..som han lekte, jag har filmat, men har inte fått in filmen i datorn än, men om jag lyckas med det så ska ni få se :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt bildcollage! :o))
Skönt att få röja lite. Det är konstigt man samlar alltid på sej saker i något hörn. *S*
Det blir säkert jättemysigt när du blir klar sedan.

Hoppas du har en fin helg!
/Eva

Anonym sa...

*skrattar*..ja, det är konstigt. Just nu har mitt "hörn" flyttats till hallen..haha..men det är för att jag ska ta med några saker ner till källaren och några ska kastas på måndag. Måste åka iväg och kasta det.
Jag tänkte ta före och efterbilder i hallen också..hehe, fast där hade det blivit tvärtom. Från tomt till fullt ;)

Anonym sa...

Och vi har inte gjort ett endaste dugg med balkongen. Jag måste försöka hitta ork till att fixa lite. Ev kommer mamma hit på lördag. Jag kanske kan övertyga henne om att pyssla med balkongen. Ja, det tror jag hon skulle gilla faktiskt. :-) Vad smart jag var nu! ;-)

Anonym sa...

Kul! Din katt är väldigt lik min fast lite större, och min Signe brukar alltid sitta sådär på balkongen, hon har till och med fått ett eget bord! (: