2008-01-24

Jag genom musiken

I brist på annat (energi) så blir det en liten lista här idag. Den var faktiskt riktigt rolig att göra även om det kan verka lite tonårsaktigt (men vem har sagt att jag är vuxen?? *S*). Jag lovar, jag har inte fuskat, jag har haft min son brevid mig så han är vittne på att det har gått rätt till ;o)


1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
- Love can turn around

2. Kommer du komma långt i livet?
- Vår sista dag

3. Hur ser dina vänner dig?
- It may be winter outside

4. Kommer du gifta dig?
- We are the champions

5. Vad är ditt livs themesong?
- Money

6. Vad är ditt livs historia
- Against all odds

7. Hur är skolan/jobbet för dig?
- Hey tonight

8. Hur kan du komma framåt i livet?
- The girl is mine

9. Hur kommer imorgon vara?
- Gotta be there

10. Vad är det bästa med dina vänner?
- The worrying kind

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
- Smile

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Don't you know me

13. Hur är det med ditt liv?
- The safety dance

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- Only wanna be with you

15. Hur ser världen på dig?
- The right man

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- A whiter shade of pale

17. Vad tycker dina vänner om dig?
- Just the way you are

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
- Spinning the wheel

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
- Without breaking

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
- Honey please can´t you see

21. Kommer jag någonsin få barn?
- Love´s a hard game to play

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- Do you know (the ping pong song)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
- The thing about love

24. Har du några tips till mig?
- All of me

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
- Stars on 45

26. Vad är min danssång?
- Girls just wanna have fun


Det var flera låtar som faktiskt blev "rätt" om man kan se det från den komiska sidan men den sista...den var klockren!! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe
Vilken kul lista! :o))
Hoppas du haft en skön fredagskväll!
Och att du slipper skitvädret som vi har här i gbg. Storm och regn... tröttsamt det är nu.
Men men inget att göra nåt åt. Bara att le och se glad ut. ;o))
/Eva