2008-01-01

Utmaningar

God Fortsättning!
Jag börjar årets första inlägg med att anta 2st utmaningar.

Den första kommer från Kristina och innebär att jag ska välja ut en artist eller fler som börjar på bokstaven U.
Jag kollade i låtlistan i datorn vad som fanns på U och hittade U2 och valde ut låten: "I Still Haven't Found What I'm Looking For" Klicka här för att lyssna. Det är en bra låt som jag inte tröttnar på.

Sen fann jag även Ugly Kid Joe - "Cats In The Cradle" som är en sorglig låt, men jag tycker den är bra och den borde vara som en reminder till alla "upptagna" föräldrar att ägna sig åt sina barn.
Klicka här för att lyssna.


Nästa utmaning kommer från Eva

Det är lite svårt att välja bara en sak men jag ska försöka :)

♥ Året 2007 ♥

Årets Program: Bonde söker fru - av en speciell anledning ;o)
Årets Bok: Självkänsla Nu, av Mia Törnblom. Var på hennes föreläsning och det var väldigt intressant.
Årets Film: Svårt att välja en, men jag säger The Holiday för den såg jag i går kväll och den var bra.
Årets Dricka: Kaffe - för att jag har dragit ner på kaffedrickandet ganska mycket.
Årets Plagg: Byxorna som sprack och jag trodde det var fel på soffan *S*
Årets Doft: Målarfärg
Årets Smink: Använder samma smink nästan jämt.
Årets Favorit: Fille Fiesta, liten och söt och billig i drift ;)
Årets Blogg: Finns så många, vill inte välja ;)
Årets Nyårslöften: Brukar inte ge några nyårslöften, men i år ska jag se över min jobbsituation ordentligt.

Den som vill får anta utmaningarna.
Om du väljer musikutmaningen så ska du välja en artist på bokstaven V och de som du utmanar ska välja nästa bokstav..osv.
Det är Mymlan som efterfrågar låtar och vill veta vad vi andra väljer så meddela henne vad ni isf väljer :)

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Byxorna som sprack.." hahahaha
Du är ju för rolig! :o)))
God fortsättning på 2008!!
Kram Eva

Anonym sa...

Hehe..du kan läsa om det här:
http://veckansvarfor.blogspot.com/2007/04/riiiiitssssssch.html

Anonym sa...

Oj samma utmaning och samma artist och låt, härligt! Bra val!
God fortsättning på det nya året!