2008-08-05

Det jag ser i bilden

Det var kul att det kom in några svar på vad ni ser, alla ser ett djur, det gör jag också.

Först bilden:


Sen mitt svar, jag har ritat det jag ser. Inte så snyggt ritat för jag fick inte igång ritbordet utan fick rita med pekfingret på "musplattan" på datorn så konturerna blev inte helt exakta. Men man ser bättre om man jämför de två bilderna.



Jag ser en liten bebisåsna:



Jag kanske ska tala om vad det är jag har fotat också. Det är vatten. Jag provade olika inställningar i kameran när jag fotade vattendroppar i en kastrull.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu, precis innan jag skrållade ner så jag såg din skiss, såg jag en liten gris på samma ställe där du ser åsnan. De andra dagarna när jag tittat har jag inte sett något alls. Märkligt! :-)

Anonym sa...

Coolt :) Jag såg en busig, lurvig hund ;)

Anonym sa...

hahaha
Gud så gulligt! :o))