2008-08-02

Och regn blev det...

...så idag har jag städat.

Och grejjat med lite annat som blivit liggande. Men det är ändå kvavt och klibbigt, men man kan väl inte få allt ;o)

Blogspot har varit konstigt idag också, det har inte funkat att logga in förrän nu senare ikväll, men det har inte gjort mig något för jag har ändå inget intressant att säga idag. Inte ens en bild att visa har jag.

Nu ska jag göra något jag inte har gjort på flera veckor..Gå och lägga mig före kl 24.

Sov gott allesammans :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var inte Blogspot som var konstigt utan applikationen Sitemeter. Jag svor hela förmiddagen över att jag inte kunde läsa vissa bloggar + min egen och till slut lyckades Riddaren klura ut att det berodde på Sitemeter så när jag tog bort den applikationen från min blogg kunde jag gå in på sidan igen. Döskumt! F ö funkade det hela tiden genom Firefox så det är ett tips om det händer igen.