2008-08-17

Söndag


Jag tycker den här såpbubblan blev fin med alla färger i den :)
Så var det söndagkväll igen. Jag har fått lite gjort denna helg. Förutom städning och sånt, så har jag målat träskyltar, ett helt gäng. Jag hade nog bara tänkt att måla dom denna helg för att texta och sätta på ståltråd senare, men färgen torkade så fort så jag har gjort alla skyltar klara. Denna gång kom jag ihåg att jag också ville ha en så jag har satt upp en skylt vid dörren som det står Välkommen på. Nu hoppas jag att de blir sålda på loppisen. Jag har även plockat lite bland saker som ska med dit. Det är om 2 veckor så jag har gott om tid att plocka iordning.
Nu ska jag titta lite på tv en stund innan det är dags att sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar skärpa i såpbubblan! Så fin! :o))
Det gäller att vara snabb innan dom pangar.

Nu blev jag väldans nyfiken på dina skyltar! :o))

/Eva

Anonym sa...

Jätteläcker bubbla ju! :-)

Anonym sa...

Åh, så fin med alla regnbågens färger i. Jag fick inte med så bra färger så därför blev min bild svart-vit :o) Hi,hi, kul att vi tänkte på bubblorna samtidigt :o))