2007-11-30

Fotostudio

Ni vet Anna, Birdie , hon som gillar kladdkaka. Hon skrev en kommentar på min Bilderblogg om min fotostudio.



Så jag tänkte visa er min studio och hur det ser ut när jag fotar där.



Så här ser det ut:



Det är inte mycket att skryta med, men det funkar för en glad amatör som jag. En diskbänk, ett stort pappersark som man tejpar mot väggen, en tyngd i form av en matkniv för att pappret inte ska krulla ihop sig och om man vill och behöver kan man ställa dit någon lampa, det gjorde jag inte i detta fall, för jag hittade den inte. Och så en katt som inspekterar. I det här fallet var Yatzy mest intresserad av paketsnörena som jag knutit runt grisarna och jag fick ta bort Yatzy från grisarna och blåsa bort ett par katthårstrån från pappret några gånger under tiden jag fotade.

Ja.. så där ser min "fotostudio" ut ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker den är UNDERBAR!!!
Ska ta efter det, bara jag får fingrarna ur och GÖR nåt värt att fota först *s*

Kram.