2007-11-02

Top Cat Model

Idag har vi haft en liten fotosession, Yatzy och jag. Det började med att han låg och sov på sin bästa kartong med huvudet på leopardfällen och jag tyckte det såg så mysigt ut och ville fota det och hoppades på att få riktigt härliga mysbilder.


Men det ville inte Yatzy!! Han vaknade och så fort jag tagit ett enda kort så bestämde han sig för att gå till mattan under bordet där en bred solstrimma lös in från fönstret. -Det är bättre ljus här, och om du bara knäpper kort nu så ska jag posera för dig som en riktig modell!
-Ok, sa jag.. vi kör på det istället. Visa vad du går för nu! :)
Som han pose:ade! Han har ju sett Top Model och insett det här med att inte fastna i en pose utan visa hela registret:





Oj då, här visar han baksidan... men ja, det är ju en pose det också!!







Den här bilden vet jag inte riktigt vad han menade med, med den fick mig att skratta iaf.














Avslutningsvis ville Yatzy att vi skulle ta en riktigt otäck Halloweenbild! Jag var lite osäker på om lilla söta Yatzy verkligen har odjuret i sig och kan leverera en riktigt läskig min. Men där behövde jag inte oroa mig, han släppte ut det och visade upp en jätteotäck min!




Vad skulle du göra om han kom och knackade på din dörr och sa Trick or Treat!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jisses vad han poserar! Snacka om modellkisse! ;-) Men du, sista bilden kan jag inte se. Den blir ett rött kryss bara?

Anonym sa...

Nämen! NU funkade bilden (när jag högerklickade och valde Visa Bild). Jag skulle ha skrikit "Hjäääälp!" och slängt igen dörren! ;-)

Anonym sa...

Make looooooooove to the camera!

Anonym sa...

*S* Tänk om han kunde ställa upp och modella lite när JAG vill också. Jag vet inte hur många bilder jag missat pga jag ej hinner ta fram kameran när han är som bäst att fota ;)